روزگار

نمیدونم چرا یهو دلم خواست اسم وبلاگمو عوض کنم.دلم خواست گنجشکامو پر بدم و روزگارو جاش بنشونم . روزگاری که گاهی خیلی سرد و گاهیم خیلی گرم .روزگاری که گاهی خوشه و گاه ناخوش.روزگاری که روزگار هممونه و گریزیم ازش نیست بجز.... روزگار همتون خوش و بدور از نگرانی 

نظرات 16 + ارسال نظر
عرفان زمان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

روزی روزگاری تصمیم بر این شد که وبلاگی تغییر نام دهد. از گنجشکها به روزگار!!!! به نظر شما منظور وبلاگ نویس بیشتر درمورد بد روزگاره یا چیزای خوبش؟؟

این همه بحث و جدال از بهر چیست؟
نا امیدی و امید و روزگار
بگذرد؛ آید؛ نماید روی خود
روزگاری از پس این روزگار

«عرفان زمان»

چرا فکر میکنی روزگار من (وبلاگمو میگم)فقط باید راجع به خوب ویا فقط بد باشه؟روزگار تلفیقی از بد و خوب ٬زشت و زیبا٬سیاهی و سفیدی٬آرامش و طوفان و ...است.درست گفتی روزگار میگذره و روزگار دیگه‌ای بجاش میاد اما مهم اینه که این روزگاری که توشیم چطور بگذره.ینی برات مهم نیست روزگارت جطوری بگذره؟برات مهم نیست روزگارت زشت باشه یا زیبا؟پر از غم باشه یا شادی؟بنظرت باید رهاش کرد تا فقط بگذره؟پس این همه تلاش از بهر چیست؟؟؟؟

محبوبه چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://mahboobeabadi.blogsky.com

امیدوارم روزگارت همیشه خوش باشه و صدای جیک جیک گنجشکایی که رهاشون کردی توی فضاش باشه دوست مهربونم.

کاش...

alfons دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

چه روزگاری داشتن این گنجشکها :)

بعله ٬یادش بخیر:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://setarehayezamini.blogsky.com

ای روزگار ،هـــــــــــــــــــــــــــــی...

هی....

عرفان زمان جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ق.ظ

آخر روزگار تز هم به سر رسید.
ممنون از کمکهات :)

روزگاریست سخت سست بنیاد
کس گرفتار روزگار مباد

خب خداروشکر.خدارو شکر که به خوشی به پایان رسید.واقعا بهت تبریک میگم:)
این نیز بگذرد.

ماه مهربون یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.khaterati.blogfa.com

سلام !

من اما بر خلاف شما همون اسم گنجشک ها رو بیشتر از روزگار دوست دارم. می دونم که حق با شماست و نباید روزگار رو همین طوری رها کرد ولی من هر وقت که از روزگار خسته می شم به اینترنت پناه می آرم و دیگه نمی خوام اینجا هم به همون چیزایی فکر کنم که توی دنیای واقعی و روزانه ام باهاشون سر و کار دارم

سلام
وبلاگتون اما خلاف چیزی که گفتید رو ثابت میکنه!!وبلاگتون پر بود از غم!روزگار غریبی داشت دلتنگی هایی از خیابان های کابل!

عرفان زمان چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

میگن ماه رمضون بعضیا رو یاد توبه و نزدیکی به خدا میندازه ولی همینا که یاد این حرفا میفتن آیا واقعا توی ماه رمضون موفق به توبه میشن؟؟!!
به نظر من ماه رمضون و این حرفا با این که یه فرصته اونم یه فرصت طلایی؛ ولی اگر خود آدما به فکر ارتباط برقرار کردنو وصل کردن سیمشون به خدا نیفتن بیفایدست. حتی شبای قدرم بعضیا رو آدم نمیکنه مگه نه؟
ای که گفتی اگر آید رمضان توبه کنم/ رمضان نیز چو شعبان و رجب می گذرد.
امیدوارم در مورد ماها این حرفا صدق نکنه. من که یه زمانی تصمیم برای نزدیکی به خدا گرفتم که توی ماه رمضونم نبود. ولی امیدوارم توی این شبا که میگذره خدا از هممون اعمالمونو قبول کنه. موفق باشی عزیزم:)

آره راست میگی آدم برای نزدیک شدن به خدا نیاز به وقت و زمان و ماه خاصی نداره .هر وقت که احساس نیاز کنی میتونی بری به سمتش و بهش وصل شی.اما به نظر من این ماه مقرر شده تا تلنگری باشه برا همون بعضیایی که گفتی!شاید خیلیا دلشون میخواد برگردن سمت خدا اما بخاطر بار زیاد گناهاشون روی برگشتن نداشته باشن٬این ماه این فرصت رو براشونه مهیا میکنه.
البته برا خیلی از ما هم اصلا ماه رمضون و غیر رمضون نداره همینجوری هی به بار گناهامون اضافه میکنیم.امیدوارم خدا قدرت درک این فرصتارو بهمون عنایت کنه.

محبوب چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://mahboobeabadi.blogsky.com

زیاد مطلب می‌ذاری ها.یه کم هم به فکر ما باش.هر روز یه مطلب تازه؟! آخه چطوری ما این همه مطلب جدید رو بخونیم؟ !

آره میدونم .آخه این روزا خیلی دست و دلم به نوشتن میره نمیدونم چرا!!!:)

عرفان زمان پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

دانی که چیست دولت؟

ها؟!آره .ینی فکر کنم ! پول؟!! ؛))

عرفان زمان سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

آی گل گفتی باریکلااااا!
ولی خب فکر کنم دیدار یار دیدن هم بوداااا!
میگم یه وقت شاعر توی گور نلرزه نگرانشم جون داداش

نگران نباش شاعر عادت داره.تازه گورشم ضد زلزله ساختن؛))

عرفان زمان چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

یه شعر از منوچهری خوندم خیلی بامزس یادت باشه یه بار با هم بخونیمش. ارادتمندم.

معصومه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.nasimesahargah.com

نه غیرتی نشو چیز خاصی نیست

چرامیشم .زودباش اعتراف کن!

علیرضا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

امیدوارم روزگارت همیشه خوش و سبز باشه

امیدوارم.امیدوارم روزگار شمام خیلی خوش باشه که فکر کنم باشه نه؟!

عرفان زمان جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند / وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

میدونیییییی؟؟؟

نه ایهام داشت .کدوم غصه؟کدوم شب؟چه جوری آب حیات دادن ؟اصلا کدوم حیات؟!!!!!

سحربانو یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ http://saharbayati.blogfa.com

کار خوبی کردی منم همین کار و کردم

سلام سحر بانو
کدوم کارو میگی؟

عرفان زمان یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

دعا دعا دعا دعا دعا خودت گفتی دعاکن منم دعا کردم. ولی بدون شوخی بگم دعات کردم.
توهم منو خیلی دعاکن.

منم دعا دعا دعا دعا دعا ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد