چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست          سخن شناس نه‌ای دلبرا٬ خطا اینجاست 

در  اندرون  من  خسته  دل  ندانم  کیست            که من‌خموشم‌و‌ او در فغان‌و در غوغاست 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
alfons دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

سانسور اینجا سانسور اونجا سانسور همه جا حتی خود سانسوری

نخیرم٬ اصلنم سانسور نبود.رفتم یه غلط تایپیو درست کنم یهو همه چیز پرید نمیدونم چرا!!!!!منم چون جز شعری که نوشتم دقیقا یادم نمیومد بقیشو دیگه دوباره ننوشتمش.چیز بدی نبود که سانسور شه.در مورد روز ۱۳ آبان و اون چیزی بود که من اون روز دیدم و شنیدم٬همین!!!
نگران نباشید بازم از این دست مطالب تو و بلاگ من خواهید دید.

alfons دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

من نگران نیستم
به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان (البته در اینجا بهتر است بگیم خسروات) دانند.

خب خدارو شکر:)

alfons سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ

من هم می‌گویم نباید ستاره‌ها را کشت اما خب اون یارو می‌کشه

کدام یارو؟

محبوب سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ http://mahboobeabadi.blogsky.com

آتشفشان خاموش
آبستن الماس‌هاست.
زخمه‌ای بر ساز سکوت زن
و ترانه ساز آهنگ بیداری باش
چرا که مزرعه
بی آب
خواهد مرد.....
م.صبا

alfons چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

خب نمی‌شه اسم برد که :/

إ چرا؟مگه چی میشه؟

alfons شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

هیچی منو می‌بره و دار می‌زنه

خب خوبه که!؛))

سحربانو چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://saharbayati.blogfa.com

می گم فکر کنم ندانم کیست درست باشه ها ... ما تو کلاس آوازمون می گفتیم ندانم کیست :)

خب منم که همینو نوشتم ؛)

ستاره ای نیست جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://setarehayezamini.blogsky.com

اهل دلی کو ؟یافت می نشود

تو دیگه چرا؟؟ تو که خود اهل دلی٬ منم که داری!:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد