؟؟؟؟؟؟؟

من با تو کودک شوم یا تو با من................... 

کودکانه‌هایت را با خود خواهم برد تا اوج.... 

آرزوی رهایی در سر دارم٬  

                   بامن تا رها شدن بیا....

نظرات 13 + ارسال نظر
عرفان زمان سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

روزگار کودکیت را غنیمت دان،
زیرا که کودک تو، زیباترین توست.

:)

محبوب چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ http://mahboobeabadi.blogsky.com

خیلی زیبا بود.
با من تا رهاشدن بیا............

ممنون:)

alfons چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

این درسته :))

خدا کنه که درست باشه:(((

معصومه چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

میاد باهات / غصه نخور....
حتما زحمت میکشم میام پیشتون

معصومه چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

منو عاشق شدن؟؟؟؟!!!!!

خب آره .مگه تو چته؟ انسان جایزالخطاست خواهر؛))

تایتانیک چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://titanicsheep.com

سلام
بازم منم مریم خانم

سلام به روی ماهت٬به چشمای سیاهت:)

یه دوست قدیمی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام. عروس خانوم. بالاخره پیروز شدی. بهت تبریک می‌گم. تورت خیل خوبه. آفرین.

سلام دوست عزیز به اصطلاح قدیمی من که کاملا مشخصه کی هستی.میخوام بهت بگم هر اتفاقی تو زندگی دیگران به خودشون مربوطه و فقط انسانهای بیمار٬شاید حسود و البته بیکارن که برای ارضای عقده هاشون کارشون میشه سرک کشیدن تو زندگی مردم.از من به عنوان یه خواهر کوچکتر این نصیحتو بپذیر که هیچ وقت با این رویه تو زندگیت به هیچ جایی نمیرسی.برات دعا میکنم٬ از ته قلبم برات دعا میکنم که خدا کمکت کنه و به این وضعیتت سرو سامون بده و در جهت کارهای شایسته و افکار خوب و پاک هدایتت کنه چون هیچ کس با اذیت و آزار دیگران راه به جایی نبرده.

تایتانیک شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ http://titanicsheep.com

سلام
شادم شاد شاد.مگه تازه عروس خانم شدی؟ مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک باشه مریم. از حرف هیچ حسودی توی زندگیت تاثیر نگیر. به خصوص خاله زنکا. راستی دس ما را هم بگیر. یک دستی سر ما بکش ترشیدیم بابا.:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

سلام
ای خواهر! نه بابا عروس چی٬ کشک چی!!من نمیدونم کی عروس شدم خودم خبر ندارم!!!!!! این شایعه‌ی به قول خودت خاله زنکای بیچاره‌ی بی نواست.
هر چقدم آدم سرش به کار خودش باشه ها بازم یه کسایی پیدا میشن که آدمو به حاشیه بکشونن.دعا کن دخترم خدا یه عقلی به اونا بده یه پولیم به ما بریم فرانسه ؛)))

تایتانیک شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://titanicsheep.com

سلام مگه عروس خانم شدیییییییییییییییییییی؟ مبارک باشه
تبریک تبریک تبریک تبریک همین دیگه خوشحال شدم

alfons شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

ای بابا چه خبره اینجا؟ عروس کیه؟ چرا پس من خبر ندارم؟ ای بابا
راست نیست هست؟

نمیدونم والا شما که منو میشناسین بگین راسته یا نه!

alfons شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام بر همه‌ی کامنت نگاران محترم
ایشان کی عروسی کرده‌اند که ما خبر نداریم؟
اگر کسی از صحت عروسی ایشان با خبر است بگویید تا شیرینی حسابی بخوریم همگی:))

لطفا اگر فهمیدین بگید تا خودمم از شیرینیه بخورم چون این شیرینی خودن دارد واقعا:))

م.م.ا یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ

یا لاالعجب!مگه عروس شدی؟ عروس شدی اونوقت فقط منو مامان بابامو دعوت نکردی توی این فامیل! مگه ما جزء فامیل نبودیم بامرام :)))))

هی!چی بگم!!!!!!!!!!!!!!

ستاره ‌ای نیست یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://setarehayezamini.blogsky.com

آااااااااااااااااااااااااااااای نفس کش!
اینجا چه خبره؟
غریب گیر آوردین آبجی مارو؟
(حالا خداییش اگه خبریه به ما بگو خواهر جان قول می دم تو خونه صداشو در نیارم:>>)

نه نمیشه این یه راز بید؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد