در آستانه خل شدن...

این یادداشتو یه آدم که در آستانه‌ی خل شدنه مینویسه! 

دلیلشم اینه که همه چی زندگیش این روزا با هم قاطی شده! 

فقط دعا کنید به خیر بگذره که اگه نگذره اسم وبلاگ 

 برای سومین بار عوض میشه و تبدیل میشه به «روزگار یه خل»!  

                                                                  

                                                               والسلام٬ نامه تمام.

نظرات 28 + ارسال نظر
داش آکل سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://dashakol.blogsky.com/

همزاد پیدا کردیم:دی

رخصت

TESMS سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://TESMS.blogsky.com

آیا در مرحله ی بعدی


سرویس پیام کوتاه آموزشی تیپ تاپ


شرکت می کنید؟!



مرور کامل کتاب 1100 Words you need to know


در این دوره ی آموزشی تغیرات عمده‌ای نسبت به پروژه ۵۰۴ واژه مشاهده خواهید کرد! از جمله: مدیریت بهتر در زمان و نحوه‌ی ارسال پیامک‌های آموزشی- مرور کامل کتاب- اجرای همزمان پروژه در همین پایگاه خبری به صورت مکمل!- سنجش مداوم آموخته‌های داوطلبان از طریق پیامک و همینطور به صورت اینترنتی- و....


مهم: سه نفر برتر آزمون پایانی پروژه ۵۰۴ واژه می‌توانند به صورت رایگان در دوره‌ی ۱۱۰۰ واژه شرکت کنند!


شروع ثبت نام: ۱ بهمن ماه ۱۳۸۸


پایان مهلت ثبت نام: ۱ فروردین ۱۳۸۹


شروع دوره آموزشی: ۲۰ فروردین ۱۳۸۹


هزینه‌ی ثبت نام: ۵۰.۰۰۰ ریال

مجری طرح: پروتال آموزش زبان انگلیسی تیپ تاپ

www.tiptop.mygig.ir

متشکرم - لطفا اطلاع رسانی کنید!

م.م.ا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

سخت نگیر بابا حللللللللله

alfons چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

ای بابا شما دیگه چرا؟
تازه مگه حلللللللللللللللللل نیست؟ :))))

تو را که دیده ز خواب خمار باز نماند
ریاضت من شب تا سحر نخفته چه دانی آخه؟ ؛)

معصومه چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

تو دیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه چرا؟؟؟این آخر لوس کردنه!!!

مجبورم به تو هم این جوابو بدم که :
تو را که دیده ز خواب خمار باز نباشد٬
ریاضت من شب تا سحر نخفته چه دانی؟

شناسنامه دل یک ناشناس! شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

دیدی که دگر؛ کسی مرا یاد نکرد جز «غم» که هزار آفرین بر «غم» باد
یه زمانی دلم به کسی خوش بود ولی احساس میکنم دیگه هیشکی درکم نمیکنه. آخ؛ روانم درد گرفته! خیلی زیاد!!!

خدایا از اولش میدونستم هیشکیو جز تو ندارم بازم دست خالی برگشتم. بازم قبولم کن مثل همیشه.

کی گفته؟ من همیشه به یادتم.
دیگه نشنوم از این حرفا بزنیا٬بچه بد! ؛)

محبوب یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ http://mahboobeabadi.blogsky.com

ببین من چی می کشم!!!!!!!!!!!

این نیز بگذرد عروس خانوم:)

alfons یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

شعر تکراری بود
خوبه حالا این خانم داوودی یه شعرهایی را یاد بعضیا میده که هی بکوبن توی سر و کله‌ی بعضیا و بعضیای دیگه

حالا...

معصومه یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

آدما که راز شب زنده داریشون افشا نمیکنن مریم جان!!!!

اینبار لازم بود معصومه جان!!!! ؛)

عرفان زمان دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

تقدیر و تغییر

گله ای دارم از این دهر:
«چرا فصل توانایی من
قدر بخشیست از این چرخ بلند؟!!»
من چرا بودم و هستم
و چرا باشم و بودن ز کجاست؟
تو بگو ای همه هستی ز توانایی تو
همه مغشوش و پریشان گشتم
نور بخشایش و لطفی ناگاه
که تواناییش از پرتوی انوار خداست
دل ظلمانیم از خود آزرد
ناگهانم همه الطاف خدا روآورد
پیر نورانی هستی با دمی عیسایی
لب فراسوی دل آورد؛ به آهنگی گرم؛
گوش جانم «جان» داد
گفت با این دل آزرده و تغییرم داد
((دل به تقدیر نبند))

عرفان زمان
۲۰:۰۲دوشنبه ۹ آذرماه ۱۳۸۸


شاید نباید دل به تقدیر بست اما به «تغییر» چی؟فکر میکنم میشه به تغییر امیدوار بود :)

تایتانیک چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://titanicsheep.com

برو بابا تو که از همون اول خل بودی:))))))

آره٬ شاید...

تایتانیک دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ http://titanicsheep.com

شوخی کردم من که تو را نمیشناسم پیش خودم گفتم ممکنه بودی قبلا :)))))))

در هر صورت فعلا که خطر از بیخ گوشم گذشت:)

alfons سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

- ه//ش//الف//ب///ک//ر//الف//ب//م

د//ی//ش//ا//ب//ت//م//ا//ل//س:))))

تایتانیک چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ب.ظ http://titanicsheep.com

چه جالب یک ترسوی دیگم مثل من وجود داره که اسمشو لو نمیده به نام آلفونس چطوری آلفونسی

اما الفی ناشناس نیست شناسه:)

معصومه چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام مریم جان
ممممممممممممممممممممن خیلی شرمندم اما در حرم آقا امام رضا برات خییییییییییییییییلی دعا کردم

باشه چون جای خیلی خوبی بودی و منو هم دعا کردی اشکالی نداره:)

سحربانو جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://saharbayati.blogfa.com

بیخیال به نظرم الان اصولا باید حالت خیلی خوب باشه پس ناز نکن یه پست تازه بگذار و اعتراف کن که خوبی

آره اعتراف میکنم که خوبم :)

معصومه شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام
با کلی شرمندگی اما موجه بود
میام حتما پیشتون

منتظریم عزیزم:)

م.م.ا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

زین پس هر کس در این وبلاگ پست های موهن بگذارد با من طرف است و قول دیدن طلوع خورشید فردا را نمی توانم بهش بدهم. مراقب حرف زدن با صاحب وبلاگ باشید. قابل توجه کسانی که صاحب وبلاگ را خل خطاب کرده اند.

ریاست ان جی اوی غیرت :) :) :) :) :)‌ :) :)

ای ول ان جی اوی غیرت؛))))

alfons دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

قابل توجه شخص (تایتانیک) اولا بنده ترسو نیستم که مثل حضرت‌عالی نام یک کشتی را بر خود بگذارم. دوما نام من واقعی است اگر نمی‌دانید بدانید. بنده آلفونس اُبرگ هستم زاده‌ی کشور سوئد که در ایران بزرگ شده‌ام و پس نام من الکی و بیخودی نیست و می‌دانم قطعاً نام شما تایتانیک نیست چون اگر بود تابحال غرق شده بودید.سوما از صاحب وبلاگ کمال تشکر را دارم و امیدوارم موفق باشند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
آلفونس اُبرگ تهران 14 دسامبر 2009

خواهش میکنم قابلی نداشت:)

تایتانیک دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://titanicsheep.com

اولا قابل توجه م.م.ا که تو چیکاره صاحاب وبلاگی داداش که غیرتی میشی؟!! دومن قابل توجه آلفونسی که خودتی برو یجمع دیگرو سیاه کن تازه اگر اینطوره میگی منم مایکل جکسونم جون تو سومن من دوست وبلاگی صاحب وبلاگم. دوستان اگر جنبه شوخی ندارن واقعن متاسفم

ای بابا اگه بخواین از طریق وبلاگ من دعوا راه بندازین دیگه کامنتاتونو تایید نمیکنمااااااا!!
بعدشم به م.م.ا اصلا توهین نکن که به منم بر میخوره٬ بعدترشم از کجا میدونی م.م.ا داداشه آبجی نیست؟!!
من به همه دوستای وبلاگیم احترام میذارم و دوستشون دارم حتی اگه نشناسمشون٬ پس خواهش میکنم بذارید این دوستی پایدار بمونه :)

تایتانیک سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://titanicsheep.com

سلام
خیلی خوب اینا پا رو دم من نزارن مگه من بهشون چی گفتم. بعدشم حتمن م.م.ا داداشه که برای یک دختر تنها خط نشون میکشه که آفتابو فردا نمیبینی. اینها را هم نگفتم کسی دلش باسم بسوزه. به وبلاگ خیلی ها سر میزنم ولی آدمهای بیجنبه ای توی وبلاگتن دختر. خصوصن آلفونسی:))))))))))))

نه بابا آدمای تو وبلاگ من همشون با جنبه ان باور کن.الفیم جزو باجنبه ها ی پروپا قرص وبلاگ منه تایتانیک جان عزیز .م.م.ا هم برا شما خط و نشون نکشید اصلا دختر تنهای تایتانیکی!آخی دلم سوخید براد ؛))))))))))

م.م.ا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

این چه بحثیه آخه. چرا باید یه شوخی این همه سو ء تفاهم بوجود بیاره؟ ولی خانم تایتانیک شما که خودت جنبه شوخی نداری چرا از موضع گیری یکی در مقابل شوخیت ناراحت میشی؟ البته من قصد جسارت ندارم خواهر کوچولوی تنها. ولی دیگه به ما نگی بی جنبه ها!!!!!!!!
دی در حق ما یکی بدی کرد/ دل را ز غمش نمی خراشیم
ما نیز نکوییش بگوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم.

خدا کنه تایتانیک خانوم تنهای ما بیش از ۱۲۰ سال زنده باشه و طلوع خورشیدو ببینه. حالا جنبه ی مارو دیدی خانوم؟

alfons چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

من از صاحب وبلاگ و شخص م.م.ا تشکر ویژه دارم و از همه‌ی حضرات هم عذرخواهی می‌نمایم اما خداییش اگه کسی با اسم شما هم شوخی می‌کرد- و البته ترسو گفتن فکر نمی‌کنم شوخی باشه- قطعاً موضع‌گیری می‌نمودید.

خب الهی شکر به خیر و خوشی گذشت؛)))

تایتانیک چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://titanicsheep.com

ولی آقای آلفونسی من به شوخی به شما گفتم ترسو. قصد بد نداشتم به خدا. در هر حال از آقایون و خانمایی که سهون من بشون بی ادبی کردم صمیمانه پوزش می طلبم و از برادرای خوبم م.م.ا و الفی تشکر می نمایم. ای داد گریم داره میگیره :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

الهی!تو رو خدا گریه نکن من طاقت ندارم خودمو میزنماااا؛))))

ستاره شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://delasa.mihanblog.com

سلام
با تغییر در زندگی ات همه چی رو تغییر می دی؟

آره باید همه چیو تغییر بدم٬یه تغییر اساسی!!!

ماه تابان جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ http://mah-tehran.blogfa.com


عطر یاس ازدرودیوار هوا می پاشید
ونسیم از تو بشارت می داد
این یادته...؟این نیر بگذرد....
سلام
خوبی؟امروز امدم یه سری بهت بزنم...سرت شلوغه ها....
به امید او

سلام نه یادم نمیاد:)

[ بدون نام ] جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ

تو قسمته تولد-گذشته خودت...ببین...یادت میاد...
باشه بداز خونه تکانی می روم صراغ وبم...حتما:.
به امید او

:)

... شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://sibesorkh1.blogsky.com/

سلام
سعی کردم خودمو به روز کنم-امیدوارم خوشت بیاد-البته همشون به روزن...
راستی عیدت مبارک خواهر دوست داشتنیه من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد